första skoldagen avklarad

tjenare , skolan är du avklarad, var galet nervös imorse och natt . fick bara fyra och en halvtimmes sömn , så är rätt trött nu.
har varit på stan idag lite och hjälp erika med att hitta present till hennes pappa. fick bli en tshirt med ngt tryck på.

har också träffat mimmi och flisset sötisarna. men nu sitter jag uppe i pontas och micaelas lägenhet i stan . vi checkar tv och väntar på att chokladpudidngen ska stelna. hångisar vi är.

glömde berätta en rolig sak som hände mig innan, jag skulle då gå ut på balkongen här men klumpig som jag är så tror jag där är öppet pooch bara köttar mig in i dörren. mitt knä hann bara bli krossat i dörren innan jag förstod att den inte var öppen , haha.

men nu ska dennis jag och micaela äta choklad pudding. träningen börjar i dag men har bara sovit så lite så blir bara chill och grill med mamma ikväll
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0