''helt sick''

har inte haft tillgång till dator på hela dagen därför jag har v arit helt seg med att uppdatera.

idag vaknade jag upp hos wejjan, sov med tobbe och jacob sov på simons rum . tobbe tog täcket hela natten och sen snarkade han riktigt högt! eller nej sannigen var inte riktigt så, tydligen hade jag gjort allt de. tobbe sa att jag var riktigt jobbig. sry gullet. haha.

sen idag har jag varit hos erika, varit på chicco där vi satt och snacka med mimmi,henny,malin,elin och kimberly. snälla flickor de! mimmi var där med oss då va , men iaf.
 
sen träffade mimmi oscar jag och erika var ju tvungna att se han så vi satte oss i fönsterna och kolla ut, så pinsamt det var för mimmi kollade upp på oss och så säger mimmi aso han vet att ni vill se han. vi bara dör i as garv och skäms somfan!!!

nu på kvällen har jag och erika suttit och myst i hembyggsparken och sen har vi varit och gymmat. fick fan ta mig med mig erika helt sjukt! verkligen sick. men nu ska jag duscha och sen kommer erikas boy så ska vi se en film jag tog med mig. pusspuss♥


ngn flum bild på erika sen siesta ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0