kan inte fatta det, 12h

jätte förlåt för sämst uppdatering.

idag vaknade jag och felicia 15.45 , kan inte förstå det. det var precis som om någon hade stället om klockan, vi har sovit i 12 timmar. det går inte in i mitt huvud mins inte senast jag sov så länge.

idag har vi bara kört hem till mig och packat, tagit ut pengar till imorgon och varit ute och gått och snackat skit.

imorgon bär det av till göteborg med baby, måndag ska vi fira julias arton års dag, tisdag&onsdag är det shopping hela dagarna. har planerat ''jackan''  (den jag har lagt ut innan), trosor,skor,smink, och mer kläder. haha.  längtar.

gör exakt för tillfället: sitter vid datan har felicia packades bakom mig och smsar med tobbe.
humor: är glad och längtar tills imorgon, men är väääldigt irriterad på bekim.
händer ikväll: umgås med baby, sebbe&macke tror jag.
kläder: roxyjeans från usa, rosa trosor från hm, svart vanlig bh från hm, svart linne med innertop från intersport, svarthood tröja (skoltröja) så skoltryck. uppsatt icke nyduschat hår :o uee.
kvällsmat: couscous,lax och wookade grönsaker.

lovar att lägga till en inlägg till ikväll :) pusspuss♥


hemma hos felicia på valborg (gammal bild javet)

min favorit bild på sötisen.♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0