miss those times alot.

aso jag saknar min gamla klass något så sjukt mycket. att man bra va så nära alla och alla hade typ samma hobbys på fritiden och så.

 men det jag saknar mest av allt är att vi bara gick runder och kramades och kjelade. saknar speciellt, jacob,tobbe&blom för man kunde fightas med dem men ändå bara kjela och bara vara sig själv med dem.

saknar att prata med oskar♥

saknar felicia gumman , saknar till&med och höra på hennes och bekims problem.

saknar gamla tider med snusk-sara.

saknar essie och linnea för dem bara var two of a kind. och dem var bara så bra!

saknar vlorre för hon var så söt och snäll och kramig.

saknar allt annat skvaller som dem andra chicksen delade med sig av.

fan vad jobbigt jag tycker det är just nu. vill bara ha alla med mig fortfarande. vill bara kramas & mysa hela dagarna.

en bild sen tysklandsresan så roligt vi hade det. miss those times alot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wasap. hittad din blog när jag satt och gled runt på nätet..kul och se lite av ditt liv. D-boi

2011-10-12 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0