mp1b heter vi tydligen

har nyss kommit hem från bion , såg sommar med göran med mamma. jävligt rolig film de. haha.
har kommit på att han är rätt snygg han ''göran'' kommer int ihåg vad han heter på riktigt.

andra dagen idag har varit bra , bara varit sick trött och imorgon ska jag gå upp ännu tidigare men slutar i och för sig redan tolv. sitter och borstar tänderna och sms samtidigt som jag skriver drf de kan bli lite fel lite här och där.

kan iallafall hälften av alla namnen i klassen nu. MP1b ska nog bli bra . och min lööver szulan tar ju hand om mig när vi ses hahah. helt virrig är jag hela tiden, nej nu ska jag sova alarmet kommer ringa 05.45 usssssch!

pusspuss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0