nu närmar det sig verkligen

nu är jag hemma och tar det lungt. har varit hemma någon timme nu. har plockat undan saker och vikt in nytvättade kläder i graderoben. fan man kan inte tänka att skolan börjar om två dagar helt sjukt ändå.

men det ska bli så skönt att komma in i sina rutiner och längtar faktiskt till att få gå upp tidigt, äta ordentlig frukost och träffa nytt folk. fast ska jag erkänna är jag rätt nervös. eller rättarsagt vääldigt nervös. vad ska jag ha på mig tillexempel?

första intryck är viktigt. men förhoppningsviss är alla nervösa så det inte bara är jag. & hoppas verkligen jag får gå med stoffe nu.

imorgon är det bara en dag kvar och då ska jag:

*städa mitt rum.
*tvätta mer kläder.
*höra av mig till stoffe.
*kolla tågtider.
*träffa chicksen.
*välja kläder till morgondagen.
*köpa fondation.
*få ordning på mitt hemska hår och få det färgat och slingat av frisören. (tacka dem!) haha
* & vara allmänt nervös hela dagen.

nu ska jag titta vidare på filmen och sen sova . pusspuss♥


fulla och glada jag och mimmi siesta 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0