nyvaken? vad är detta mandis

har nyss vaknat , vad är det med mig . måste börja vända tillbaka dygnet nu, skolan börjar ju snart.
(&ni får tycka jag är hur dum som helst men längtar faktiksit till att börja)

snart ska jag och fliss äta middag sen bär det av hem till mig antar hag , ska byta om till fotbollskläder och lira match med korpen. så roligt det ska bli. fast det krävs att vi ska vinna dessa tre  närmsta matcherna nu om vi ska kunna vinna detta året . (blev silver förra året)

senare hoppas jag på snackkväll med chicksen, vill höra allt m ders  resa. ingen hemma hos mig så blir nog där isånafall . nu ska jag dra iväg och äta med sötisen . pusspuss♥

hoppa precis in i duschen, skööönt!

Kommentarer
Postat av: jimmy

fin kropp

2009-08-11 @ 20:18:40
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0