oh she´s a diva

shena, nu sitter jag i min vita behagliga stol ny duschad, ny tränad och ny jobbad. (jobba i trädgården, haha)
sitter och lyssnar på sexy bitch , jacob och tobbe som har fått mig att lyssna på den såklart! nu ska jag nog gå och klä på mig gå ut med hunden en snabbis sen äta lite. har inte ätit kvällsmat?

på tal om något annat, aso studiebidraget räcker verkligen inte på en hel månad? och särkillt inte när man betalar sin mobil räkning mellan 200-400 kr i månaden om nu tänker ni som läser men slössa inte så mycket med din mobil då. men det kan inte hjälpas så är det bara så det så. inget mer om de liksom . men hade tänkt att jag skulle söka lite jobb här i närheten antingen i kstad efter man har slutat skolan och så eller i hässleholm. inte alla dagen men någon dag sådär ibland och sen helgen. det hade varit bra. dennis föreslog mcdonalds , men det är nog det sista jag tänker på. ska ringa lotta och fråga om fotojobb. kanske restaurang eller fik med? får iallafall kolla. det värsta är att man får ett nej och det får man ju liksom acceptera då ju. någon som har något förslag vad som hör av er då (:

pusspuss♥

ngn bild sen åhus på chicksen när vi käka glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0