ring ring bara du slog en singnal

har varit duktig nu, har gymmat i typ en och en halvtimme med erika nu . imed vi var ensama där dansade vi loss lite också. haha. men när vi skulle ut gick det inte lika bra.  fatta att man skulle släcka och låsa innerdörren men med samma nyckel skulle man också låsa ytterdörren, så vart skulle jag då lägga den nyckel sen?

ringde först rolf, sen letade vi efter åsas nr (en som också jobbar där), ringde pappa, sen slog det mig dennis dahlkvist har ju jpbbat här jag ringer han! men så klart hade jag inte hans nr. haha, så fick ringa mimmi inget svar där nej, sen fick det bli ringa camilla dennis mamma och be henne skicka nr sen ringde jag dennis  och han svarde och hjälpte mig med allt. dennis dagens hjälte haha!

nu sitter jag och äter en persika och tänker på min pechika. så fyndig jag är.

börjar haöv tio imorgon så tar tåget 08.43. en sovmorgon slår aldrig fel. har bara två lektioner så slutar rätt tidigt. trodde jag slutade tolv men sitter med schemat framför mig nu, slutar kvart över två, sen på dagen ska jag nog träffa dennis.

nej nu ska jag läsa lite bloggar. pusspuss♥


jag menar fin bild. hahahaha.


Kommentarer
Postat av: peche.

det är bra att du drar med mig på lite träning, så jag rör på fittet. (: vad bra att du tänker på mig din gullegris. jag tänkaer på dig också, där i din ensamhet. <3<3

2009-08-26 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0