rutinerna börjar falla på sin plats.

fan vad jag har börjat bli usel till att ta mig tid till att lägga in. förlåt igen...

idag har det iaf varit rätt chill i skolan vi har haft eng test och mediekunskap tror jag det var, sen svenska just de den med ja , fattade noll, haha. men men, man kan inte alltid fatta i början. Och min mentor eva vill ju så gärna att jag ska gå med i elevrådet. men vetifan får se, vad tycker ni?

sen idag har jag varit hos tandläkaren så fick gå tidigare från skolan, (missade idrotten) har lagat ett hål,polerat tändena och sen har dem satt ditt ''plast'' på mina bebisframtänder. hihi. hade bedövning så har inte haft någon känsel i vänstra kinden,tungan,hakan,halsen&tänderna. och det värsta är när jag tar bedövning att den håller sig så himlans länge.

jag struntade i att jag var helt bedövad i halva truten och att jag lesssspade gärnet, så drog ändå och spelade amatör fotbollsmatch, haha. eller amatör och amatör det är jag och oldisarna som spelar i korpen. vi vann matchen med 2-1 öch har bara en match kvar så guldet är förmodligen vårt! yeah.

nej nu ska jag se ett avsnitt paris hilton my new bff& måla naglarna (korallfärg). ska verkligen försöka lägga upp mer i morgon så det inte blir så mycket, jobbigt att läsa bara.

imorgon:
*
skola.
*jobba ute i trädgården "/
*träna.

pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0