läs det om du vill, kan kanske vara svårt att förstå

 ser framemot hösten.
alla mysiga koftor, fina färger och mysiga filmkvällar med ljus och vänner. känner värmen redan nu , att bara tänka på det gör mig glad  och varm inombords. har redan hittat ett par underbara höst skor och en härlig jacka. alla löven är röd,gröna,gula&orange dem är fuktiga och marken är mossig. där går jag i mina  nyaskor och bara njuter, mitt hår blåser i vinden och var och varanan vind är lite mer av en vinter vind, en mer kall vind. jag har en grå stickad kofta på mig, den sticks inte utan den är mer som ett varmt gosedjur mot en tröttkropp. koftan bara hänger på mig, den sitter som en smäck och när vindarna kommer känner jag vinden igenom hålen på denna stickade skönhet. jag längtar så otroligt efter att mysa, att ha någon att hålla om och bara få gosa med.

mina kvällstankar.

pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0