seyaa later

fast jag sov innan är jag fortfarande trött, ska upp kvart i sex imorgon igen. tycker faktiskt lite synd om mig, har aldrig genom hela min livstid gått upp så tidigt så här i sträck och nu ska jag fan ta mig göra de varje dag i tre år.

hur ska jag klara de, egentlgien? haha.

tänker på: att jag kanske ska gå och lägga mig snart.
har på mig: marinblå pjamaströja, rosa svea trosor och hårsnodd.
smink: inget
senaste jag åt: plommon
senast jag gjorde: borsta tänderna,tvättade av smink.
det jag gör nu: kollar fridrott och bloggar.
senast jag ringde: pappa, angående helgen.
mitt senaste mottagna sms: jag kan tyvär inte de är hos david och ska sova här. jag får klara mig utan de :P <3
mitt sista ord för dagen: godnatt mina vänner.

pusspuss♥


saknar min klass riktigt mycket. (bilden är föröverigt väldigt ful.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0