gbg first day

efter en väldigt lång resa i bilen , (dem bygger om här.) har vi varit i öckeröd och besökt julia med flera. firat hennes 18års dag. hon har iaf bokat tid hos tatuerare redan. härligt!

sen körde vi till hönö där vi åt mysig grill middag. kycklingspett, två olika potatissallader,sallad,fetaost& vitlökssås.innan fikan badade julias-jimmy,han syster ida och hennes pojkvän albin. senare fikade vi på ''egen'' gjord tårta, gott men där var sick mycket myggor så vi var snabba.

nu när vi kom till hotellet såg jag mina elva nya hemska myggbet på benen. usch vad dem kliar. men försöker låta dem vara ändå. jag och sötis har båda med våra datorer med oss så vi båda sitter och bloggar och myser i sköntröja, uppsatt hår,osminkade,nyborstade tänder,ny tvåttade föter och trosor. haha

lägger in lite bilder så ni får se hur det ser ut i mitt och sötisens rum och bilder sen kvällen. pusspuss♥


det första vi gjorde var att ladda upp med datorer,tidning och gott mineralvatten med tranbär/lime smak.

våra sängar :)


hade inte på mig något jätte speciellt, vi skulle ju sitta ute så.

mysig mygg middag med f.jansson

sötis och jag♥

julia får presenter :)

hårklump, haha!

fin utsikt, men inte för varmt vatten. beslöt mig för att inte bada.

härligt, attans att jag inte hade med mig systemis.

per,anette&sötisen

den ''egen'' bakade tårtan och födelsedags grisen

sötis araben, vi försökte gömma oss för myggorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0