martin, dit freak!

har alldeles precis kommit hem från ante pante. sorry jag var usel upptaderare igår.
 
först avr jag hos erika , vi hade vi avskeds kväll för henne och mimmi med vin, sen kramades vi hejdå, fällde några tårar (var ändå tvungen att ringa dem imorse och säga att jag älskar dem och att dem skulle ha den bästaste resan ever!)

sen igår stack jag och felicia och träffade några gamla friends från nian , eller jag var bitch mot dem hela nian men iallafall. vi satt och rökte vattenpipa och snacka bara. efter ett tag lämna jag fliss vid seven eleven och cykla vidare till ante.

hos ante var, kristoffer,alexander,peter,martin och andreas. (dem låter mycket snällare när man skriver ut namnen helt.) haha. egentligen är det, blom,mört,peda,martin pch ante. men där var jag iallafall och dem spelade poker, jag förlorar alltid eller nästan alltid så jag var inte med. och sen badade vi, rökte vattenpipa och dem är riktiga skorstenar allihoppa.

vid tre fyra någon gång började jag bli lite tröt toch bestämmde mig för att sova där, somnade i soffan och ungefär vid fem springer dem jävlarna runt i huset och skriker. sån panik jag fick på martin, mitt aldrenalin bara pumpar och jag bara hör martin säga massa skit, sen drar jag bort till han och ger han en knytnäve i huvudet. och jag ångrar inte de för en ända sekund. rätt åt dig martin! hahaha.


martin du är helt körd i ditt huvud! slute. haha

bloggar snart igen tar med datan i bilen på vägen till namngivningen. pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0