gottkäk

har inte uppdaterat alls idag ? vet det är en skräll. ska skärpa mig nu. fram till fyra idag var jag hos felicia hände inte så jätte mycket bara sega så har inte så mycket mer att säga om de.

sen nu i några timmar har jag varit och besökt mamma på jobbet, hon jobbar på falcks ambulans, så vi har suttit och druckit en hel del kaffe och snackat skit bara. har fått lära mig en massa saker om hennes jobb som jag inte hade en aning om. rätt intressant faktiksit.

fick åka lite ambulans och fy vad jag inte gillar det , fick en konstig känsla inom mig och jag mådde illa och blev skakig på benen har aldrig känt så förut , men vet iallafall nu att jag aldrig ska börja jobba med de. så det kan vi ta bort från ''listan''.

nu har erika kommit hit och jag sitter och äter i solnedgången , gud vad jag älskar solnedgångar det är så mysigt!
äter iaf en god pasta med spenat,pesto,keso och svamp i som mamma har gjort till mig, äter även en advokado och en luftig riskaka. (om ni inte har märkt det så är vi nyttiga familjen, helt sjukt allt är less fat, low fat och fullkorn, haha


gottis.

nej jag har inte dålig syn, hehe.

har tripplat mitt hår idag , hade inget att göra.

rätt chill här ute.


Kommentarer
Postat av: NATASCHA

Fin bild på dig ! =)



Kram / Natascha

2009-08-14 @ 10:18:57
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0