välkommen tillbaka jacob

hejsan, idag försökte jag faktikst vara duktig satt klockan på kvart över elva, rätt bra av mig ändå. ett steg närmare till att vända dygnet.

har bara suttit hemma och myst, blev stor frukost som täckte lunchen också, två varmamackor med ost, (osötat och svartbröd), en liten tallrik fetsnål blåbärsyoghurt med musli och banan,en advokade och en melonskiva. gottis!

har målat om naglarna, gjort ansiktsmask och kollat på O.C dvd 1-4. ni som inte visste O.C var mitt favoritprogram innan när det gick men sen slutade ju marissa och då var det inte alls lika skoj.

wejjan bajjan har iaf nyss kommit hem sitter och snackar med han på msn nu. pusspuss♥

mys.

euuuuw , hahahah ansiktsmask.

storahänder ja.

skitbra sak (vet inte vad det heter) man tar bort nagellacket som kommer
utanför, finns att köpa på sephora.

as smart typ penna som målar dina nageltoppar vita utan att behöva klödda
och måla helt snett med vanligt nagellack så det är som vit nagellack på penna
kan man väl säga väldigt smart iaf! finns att köpa på sephora.

wejjan är hemma , denna bilden togs på nyår drf han är så blek ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-08-11 @ 17:22:02
URL: http://mennahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0