namngivning

hemma från namngivnignen. namnet på kidet är dock inte så sweet. haha.
känner att träningsvärken och min trötthet bara jaga ifat mig. har bara sovit cirka 4 timmar inatt och mina ögon vill inte mer än att blunda men det är inte bra om jag somnar för tidigt då kommer jag vakna inatt.

felicia kommer snart hit och då ska vi köra iväg och äta, ska nog vara med fridolf,kristoffer,viktor,tobbe och andreas ikväll med. ingen hemma hos mig eller fliss ikväll så får se vart vi bestämmer oss att vara.

sötisarna har åkt iväg, och kommer inte hem på en vecka. tårar har fällts och vi har blivit dumförklarade haha. det är jobbgt att vara ifrån sötisarna så länge för det har vi aldrig varit förut. men tur att jag och fliss ska hitta på massa roliga saker och inte deppa. älskar er chicks. pusspuss♥


täcke på luftning, och en bild till på min kläning.

gudmor till dig nu min lilla vän

jag släpper inte drickan i första taget. haha (äcklig bild men rolig,)



mums för huvudet ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0