sötipötissomgillarattbliblötis haha

hemsk ledsen för att jag bara la in ett inlägg igår.
 
igår efter vi kom hem till lila hålan igen var det först att packa upp och dricka kaffe som gällde. om vi skulle kunna hålla oss vakna ens till ett så var det nog bäst att dricka lite coffe. ett nyss besök på coffe house snart kanske. iaf klockan han blev åtta innan vi insåg att om vi ska ner en sväng på festivalen så kanske vi ska göra vid oss.

så på med jeansleggings,vitlinne,vidbh,turkosa nya fina string, svarta nya koftan, nitarmband såklart,svartvit sminkning och älsklingsskorna.(galet nog blir jag ca 186 cm i dem) inget speciellt så där, men vi skulle ju inte festa igår så då passade det utmärkt. jag har faktiskit börjat skita i att jag är lång och har höga skor vafan dem är fina , och ska jag behöva gå med låga ''ful'' skor bara för jag är lång. inte mitt fel att alla är så korta. haha.

på kvällen träffade vi emmie&natasha som vi planerade lite med tills fredag lördag. då det blir festande!
ska smaka på en hel del nya drinkar då. blir nog några goda med krossad is och frukt och sånt tror ja.

vi träffade också kram glada baby szulan, kåta julius, kebab emil, wesslan, ante, peda-man, tobbe sötisen, linus,sara,frida,adela,fridolf,faruk,marri,adelina,linus och många fler. fick reda på några trogna läsare på bloggen här igår då ja. marigona,adelina och faruk. gullepluttar är ni.

lägger upp bilder sen mysiga skumbadet med sötisen och några bilder sen igår. pusspuss♥


i pluret dricks det fanta.

fisken gillar också att bada.

haha snygga bilden visst.

sötisen

igår, flissetpisset snygging

var på toppenhumör.

&våra älsklingsskor åkte såklart på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0