riktigt besviken och ledsen.

idag kommer jag inte uppdatera så mycket tror jag ,
 
jag ska bara sörja för min kamera blev stulen igår. fan i helvetes jävla skit. vad är det som människor som inte har någon respekt för andra , om det är en hemma fest (i detta fallet lokal) ska man väl vara glad att man ens får komma.
då behöver man väl förfan inte sno saker slå i sönder saker och vara allmänt otrevlig. såna människor gillar jag verkligen inte.

och vad ska dem med min kamera till? just min. nej det hade inte spelat någon roll vems det än var , fattar folk inte vad som är ditt och mitt? blir så jävla less på såna.

hade inte ens något batteri och det var ju inte så att jag hade laddaren med mig som dem också kunde sno.
tillduga på allt detta hade jag en massa roliga bilder sen festen igår, hade verkligen viljat se dem nu!

drömde inatt att jag stod med min mamma i min garderob och så bara sträcker jag mig fram och så bara är min kamera där. blev så glad.

är faktiskt riktigt ledsen , men sen slog det mig idag, att vafan jag ska inte v ara ledsen tänk så bra jag har det egentligen , lönt att böla över min kamera när det finns människor som inte ens har mat. och jag bölar över en kamera får det bli mer patetiskt. nej det får det fan i mig inte.

skäms lite när man tänker på de från de perspektivet. skamligt nog är jag fakitiskt ändå ledsen,

men som jag brukar säga man får göra dte bästa av situtionen och tänka positivt i vilket läge man än är i.
kanske uppdaterar lite senare ikväll får se, kvällen kommer tillbringas med malin och erika och vattenpipan ;P

pusspuss♥

ett av många ögonblick men saknade kamera har fångat på bild;

då var man glad ja.

Kommentarer
Postat av: agnes

sv: ja,hon är läskigast när typ det börjar regna och oska xd tycker jag iaf

2009-08-14 @ 18:44:16
URL: http://agnesboson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0