tänkte bara visa lite pix

tänkte att jag skulle visa lite bilder sen jag har varit hårmodell för lóréal
, nya kollektionen släpps nu.
Men det är nog ett bra tag till innan jag ska vara hårmodell igen tror jag så drf jag ska fixa håret imorgon.



'
det är en väldig smärta när dem sätter i spolarna.

innan sminkningen.

alle blir ännu mer blond och får rosa slingor.

efter sminkning.

micaela innna dem klippte av hennes långa hår... nej bara skoja det ryker aldrig de!

alle med sminkning klar.

när dem avfärgar håret där man ska ha slingor är det verkligen pissgult!

ful minn , men checka in dockhåret. (innan det blev boy friss)

boyfriss, kläder, smink och hårklart.

jag & micaela

på visningen när alla var där framme.

bilder från dem andra gångerna kanske ni får se någon annan gång om ni har tur. haha. nu ska jag sova godnatt. pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0