volleyboll idag, jippie! (hoppas ja)

blir helt galen för jag inte kan lägga ut bilder på mina outifiter i skolan och sånt ju?
idag blev det iallafall kjol.

skolan idag var bra fast höll på att dö av trötthet imorse så har varit rätt trött i skolan. blev inte att sluta tolv idag utan har redan ändrat på schemat så jag slutar två. har umgåts med bromölla boysen och stoffe idag. som dem flesta redan vet så tycker jag det är mycket lättare att umgås med killar än tjejer. tjejer är mer skitsnackare och allt är ''jobbigare'' men med killar kan man bara glida med och bara chilla.

jaja nog om de , ska iallafall tränna volleyboll idag förförsta gången på riktigt länge nu , får allt se hur de kommer gå? haha. uppdaterar om de senare.

pusspuss♥


ulala jag fick upp en bild idag! det gick nu endå, glad jag är med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0