ABC

bloggen ligger lite down, eller inte down men off då. det är ju trots allt juluppehåll i Paradiese hotel och då måste ju jag också få ha små juluppehåll. inte hela tiden som programet men lite sådär ibland.

sitter i erikas säng nu, ensam i hennes lägenhet. mimmi&erika handlar hårfärg, felicia drog nyss och nu sitter jag här  som ett litet ensamt emokid. ska dock dra mig neråt mot stan snart, ska gå in på smycka och kolla min ringstorlek.. sen blir det fan i mig buss hem, orkar verkligenj inte gå till ld från stan. jubbigt lite ändå.

mimmi&jag och doggen får ta hand om placet ikväll för erika ska väl vara med sin loverboy. så mimzan och jag drar nog och tränar lite på gymmet om jag får med henne ikväll. efter de hade vi tänkt vara med fridde och några om vi får tag i han. haha , såna planerare.







cimon och jackie kommer lätt vara i finalen , och så kommer cimon vinna. bara för han är så jävla cp snygg!


Kommentarer
Postat av: mimmi

jackie kommer vinna! Helt säket! vi slår vad? ;)

2009-12-22 @ 16:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0