luffare i enbästiströja

blev sova hos felle inatt ist för det blev ändrade planer för erika. var med felle,fridde och mash på kvällen och vi hade glidar tväling i snön med styling poäng och sånt. vet hur dumt och löjligt det låter men det var sjukt kul, inte lika roligt när mash och fridde köttade mig och flisspiss med snöbollar. snackade med spencer lite.(brudarna fattar iaf)

kom sent somfan till skolan idag , alltså är allt som vanligt. näst sista dagen idag då. ska bli så super duper skönt att sluta. julbord idag i skolan nej usch blä, kan knappt nämna någon god mat det har varit på C4 sen jag börja där.

har varit på stan i kstad med mamma idag , checkade skor och tänkte införskaffa mig ett par riktigt varma och sköna vinter skor, priset svider lite dessvärre i plånboken men dem håller ju länge än en säsong.
canada snow heter den visst ;P bra koll jag har.

hörs senare flisspiss kommer snart hit, vi ska väl ut och gå en runda med dogen antar ja! PUSS

EN AV DEM SOM GÖR SVERIGE TILL ETT ROLIGT OCH INTE ALLT FÖR SERIÖST SVERIGE, EN AV MINA FAVORITER... CAROLINA GYNNING♥
 


Kommentarer
Postat av: emil

hon är bäst :]

2009-12-21 @ 01:25:51
URL: http://emiljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0