vi är riktigt efterblivna

| jusupovic säger: kommer du och kollar på oss i alliansen? :P

amanda'♥ säger: när och var och vad är de? haha

| jusupovic säger: alliansen? fotbollsturnering i stan

amanda'♥ säger: haha ja, vart i stan? kstad?

| jusupovic säger: ja den 303 ;) kommer du?

amanda'♥ säger: najs ,vart är de i kstad?

| jusupovic säger:i idrottshallen

amanda'♥ säger: okej fett trettionde är de dagen innan nyår?

| jusupovic säger: ja din jävla soll.

amanda'♥ säger: hahah vill du att jag ska komma? :P

| jusupovic säger: nej inte nu, senare ikväll ;) men du kan komma och kolla på oss den 30e ;P

amanda'♥ säger: haha idi ;D ja menade den 30e, hur dags?

| jusupovic säger: börjar spela 09.08 fast det går fler matchen zenare

amanda'♥ säger:  usch tuur ;D haha

| jusupovic säger: jaja , du jag har fan fortfarande din bild i plånboken.fast bakom kortet  :D

amanda'♥ säger: ååå gulligt jaja men du ska ha de kvar :P

| jusupovic säger:´jajamensan

amanda'♥ säger:  bra zehroo ;D

jag blev fan tårögd när jag tänkte på att jag inte skulle få gå
 med dig och jävlas/tjafsa med dig varje dag.
 riktigt najs har de varit ju! har låsats att jag inte har
 gillat dig men de har jag egentligen, haha :D

| jusupovic säger: hahahaha, awwww. jag vet  inte vad jag ska säga. faktiskt kommer inte på något :D

 

amanda'♥ säger: hihi :P

| jusupovic säger: nej nu får de räcka för idag ;D

amanda'♥ säger: haha ;D

| jusupovic säger: godnatt din fucker<3

amanda'♥ säger: godnatt fuckface ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0