åhus, lite pinsamt ;P

då har man tillbringt hela dagen i åhus. det har varit trevligt. mycket skönare än att bara ligga hemma och löka sönder och inte ha direkt nära till något hav eller så. grannen har i och för sig pool så lär väl hoppa den någon gång om det verkligen krisar :P låg med fridolf och felicia , fliss satt och läste sin bok för de mesta när vi inte bada och fridde och jag drog och checka läget på beachhandbollen, rätt mycke snygga killar där ja! finns det något bättre ställe än stranden och särkillt att se alla sportiga killar springa runder och göra mål. ulala säger jag bara :P  nu ikväll har jag ätit grillat fisk spet. med lax,sej och haj. gillar mer att äta haj än att se dem, har förbi för hajar och är till och med rädd att jag ska bli förföljd av hajar i åhus, fast där inte finns några. och till efterrätt har jag ätit några jordgubbar. har börjat med ännu mer nyttighets diet nu än innan och målet är iaf att springa tre gånger i veckan .mat dieten började idag och träningen får börja på måndag. måste verkligen ta och skärpa till mig med träningen. sitter nu i mitt rum med ljustända,bond film på och mitt favvorit gosedjur sen jag var liten i famnen (: ha en mysig kväll. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0