det var på tiden

felicia får ju vara med och inviga min blogg så det fick bli en härlig bild på oss, innan vi skulle in i parken i köpenhamn och se britney spears.
nu ätligen har jag skaffat blogg. det tog sin lilla tid kan man säga. Läser mina favorit bloggar dagligen så fattar inte varför jag inte har sakffat en egen tidigare. men nu så ska jag också börja blogga ;) hoppas iaf att någon tar sig tiden och läser lite här,  jag gillar när mina favvis bloggare lägger ut bilder så det får väl bli mycket av de (:
nu måste jag däremot sova för att sedan gå upp tidigt imorgon. blir en hel dag på stranden och att skippa laga mina två hål hos tandläkaren. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0