hejsan bloggen!

då har man kommit hem igen efter en rolig  natt hos fridde. vi satt vid datan och snackade med en tjej som är världens stacker på fridde. dem har träffats två gånger och så skriver hon att hon älskaar han och saknar han jätte mycket, sen skrev hon om inte fridolf gillar henne så är det inte värt att leva längre. denna tjejen är ju världens överdrivare. haha. så roligt vi har haft åt det. nu är jag iallafall hemma och ser the cougar, fyfan vad löjligt pisamt det är, handlar om en kvinna som heter stacey hon är 40 år och har typ fyra barn eller  vad det nu var,(fast dem killarna vet inte om att hon har barn) och nu försöker hon hitta den rätta mannen och han måste vara runt 20 :o helt sick ;P nu är det den första elimeneringen. eller som hon kallar det dödes kyss, där fem killar ska ut. dem hon vill ska stanna får kyssa henne på munnen och dem fem som ska ut får kyssa henne på kinden och sen gå. det är verkligen det löjligaste jag någonsin sett. haha. går på trean just nu 16.10-17.00. blir nog gymmet ikväll imed jag inte har något annat för mig än så länge iallafall. är sugen på att dra till åhus och festa ikväll men nej så bra väder är det inte så det lockar tillräckligt mycket. annars  blit det kanske planera hur jag ska göra om mitt rum är väldigt trött på de nu så får bli en förändring snart. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0