läppstift, usch vad det låter tantigt!

idag vaknade jag, mimmi och felicia upp hemma hos felicia i sjörröd ca 12.00 av att Per (felicias pappa) , han kom in och sa nu får ni gå upp är man ute och tjuvröker till halv två på natten får man skylla sig själv. jag tog ju dock inte åt mig men tyckte ändå det var pinsamt.

efter ett tag så tvingade vi oss upp fast vi var rejält trötta, det blev god frukost med frallor,ost,skinka,tomat,gurka,juice och riktigt gott kaffe! sen kom per igång med snacket om hur farligt och dumt det vara tt röka. Mimmi tyckte diskutionen var riktigt pinsam så hon snurrade runt på stolen och drog upp tröjan över sitt generade röda huvud. medans jag bara satt och småflinade lite generat fast jag inte tog åt mig. skoj ändå.

lite senare åkte jag och mimmi med per hem till mimmi, där vi sminkade oss ytterst lite. därefter bar det av in till stan där vi beställde till mimmi så hon kunde färga sina ögonbryn, skrattade riktigt mycket åt henne när färgen satt i, hon såg ut som en clown. får tyvär inte lägga in bild på de. men sen blev det faktiskt riktigt snyggt!

sedan blev det lite shopping för mig och mimzan, jag köpte ett rosa läppstift och lösögonfranslim eller vad det heter. Mimmi köpte ett ljusrosa läppstift. hatar att säga ordet läppstift låter som världens tant sak ju. gammla tanter med rött läppstift och såklart lite rött på tänderna också.

lägger in lite bilder från dagen. pusspussjag med rosa läppstift.mimmi sötnos.nytt franslim, klarrosa läppstift och mimmis ljusrosa läppstift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0