nyvakna!

nu har jag och mimmi äntligen vaknat. vi kom hem klockan fem. rätt skönt att vi gjorde någonting igår och inte bara satt hemma och slöa. vi spelade vatten poker och det var helt sjukt. det är som vanlig poker fast den som blir av med sina marker först måste klunka åtta 33cl glas, och man spyr, och inte lite heller. usch så vidrigt ändå. mimmi blev först ut, sen ante och tillsist linus. som tur är man ju grym på poker, ett tag satt jag med 37 stycken marker och dem andra typ inga. egentligen är jag inte ens duktig jag bara brukar ha tur. (bilder kommer)

just nu sitter jag iaf och snackar med emil på msn om helsingborsfestivalen, vad ska man ha på sig och sånt? svårt att bestämma sig, och sen nu när det är så kvavt så om jag plattar mitt hår så bir det helt vågigt och inte alls fint. så kanske får locka det. såna dileman jag har. nu ska jag nog gå och ta en titt i garderoben. lägger upp lite fler bilder sen för det funkar ju inte nu. pusspussfick iallafall bli lite smink och en knor på huvudet inna vi gick ut.martin var på bra humörbada bada bada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0