sjuk kväll utan en enda droppe sprit inblandat.

nu är man hemma igen. sorry för riktigt kass uppdatering. var hos ante igår igen. trevligt trevligt. som dagen innan började martin,jag,ante,linus,vicotr,felicia och peda med vattenpoker, och det gick inte bra för team amandafelicia. vi förlorade först och fick välja mellan att hoppa i poolen nakna eller att dricka åtta 33cl glas. så vi valde glasen fast det andra nog hade varit lindigare. redan efter tre glas mådde jag skit. men det var bara i med dem fem andra också. efter dem var det inte kul vill jag lova.

senare åkte peda på de och han valde att kasta sig naken i poolen. bilder kommer. haha
efter de satt vi bara och spela klädpoker och jag vann. men sen kastade vi alla oss i poolen jag och felicia och linus var dock inte nakna. sjuk kväll utan en enda droppe sprit inblandat.

sen efter en riktigt lång dusch spelade vi lite ''valigt'' kortspel för än gång skull. peda drog hem vid fem och sen var va andra uppe till halv åtta,åtta. helt toppad var jag. sen vaknade jag med ante i sängen klockan fyra idag. så är rätt nyvaken. (och nej vi är inte tillsammans.) 

måste bara berätta när jag vaknade första gången halv ett och hör victor. går upp och ser att han inte har dratt än när han sa att han skulle dra klockan nio på morgonen. så tar han på sig tröjan går ut och är beredd att gå hem. sen kommer han tillbaka efter ett tag som en zoomibie och inser att han har glömt sina skor. han är ju för smart.

nu är jag iallafall hemma och ska bara vänta på att mamma kommer hem sen bär det väl av någonstans ikväll med. jag kommer vara helt pigg inatt säkert ju. pusspus

(kom på att jag har glömt min kamera hos ante så får lägga in bilderna imorgon eller något.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0