skoltankar

nu har jag äntligen vaknat till liv igen, mamma väckte mig först tolv men sen somna jag om tills mamma skulle på golf klockan ett. men det är hälrigt att sova så länge man kan på lovet.
 
men snart börjar skolan igen, ska gå i kristianstad på c4 skolan, media linjen. och i helgen under galet festande fick jag reda på att stoffe willysson en vän jag lärde känna för ett ex antal år sedan också ska gå där. hoppas bara det är en klass. för känner bara han där. eller iallafall som jag vet för jag var ju inte på sånt besök innan man skulle välja linje.
jag måste prata med stoffe så vi kan dra dit tillsammans. han kommer få ta hand om mig där i början. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0