stan med erika

hejsan hejsan, nu har jag varit duktig och tränat duschat och ätit en smarrig sallad. riktigt skänt faktiksit att gå upp i tid och hinna göra saker sen ha hela dagen framför sig. jag läntar faktiksit lite tills skolan börjar. det känns som man har gjort det mesta man har sakt att man ska göra nu. men man får ändå ta vara på lovet och leva livet.

nu ska jag ut på stan med erika, vi ska testa skor, fika på nya fiket. coffe house chicco. ska köpa mig en riktigt god kaffe. får ju inte äta kakor och sånt. här kommer lite härliga bilder på mig och erika pusspuss♥



Kommentarer
Postat av: mary

heejsan : )

fin blogg du har :D

allt bra med dig ?

2009-07-29 @ 17:26:03
URL: http://maaryre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0