sweet dreams

är hemma hos fliss nu , eller har varit det ett tag. vi har varit med fridde och olle, har inte gjort så mycket faktiskt. nu har vi tjejor kommit på en skit rolig idée så måste pysa nu.

jag måste bara säga en sak till dem som läser min blogg att nej jag har inte dyslexi utan jag är bara usel på att stava. jag vet jag ska börjar ettan nu på giet och kan forfarande inte dubbelteckning och skit. men vafan så länge man fattar så. jag menar varför fins då ordlistor och sånt? ordlistor ligger högt på listan! haha
 
nu ska jag hopppa i sängen och busa med chicksen ha det härligt. ska upp kvart i nio imorgon och äta och sen ska jag gymma. pusspuss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0