sweet dreams

nu får jag nog ta och gå och lägga mig. ska upp tjugo i nio imorgon och då står det lite saker på listan som ska göras.

  1. byta om till träningskläder
  2. äta en ordentlig frukost med mamma, (antagligen havregrynsgröt&macka)
  3. plocka udan och diska efter frukosten
  4. packa ner mjukiskläder till efteråt, kanske duschar där iat för hemma.
  5. såklart borsta tänderna och tvätta huvudet
  6. bika iväg till gymmet.
  7. träna hårt och bra med min bästa pt.
  8. duscha
  9. luncha med mamma
  10. träffa erika och dra till ante
  11. sen lämna saker hos mimmi

ja det var väl ungefär det jag vet att jag måste göra imorgon. pusspuss♥


tänker på lite gamla klassen, saknar våra tider. jag och linnea.
usch så kort hårig jag var.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är irriterande, det är kul ! bara därför jag läser...för att förstå att det finns dem som är värre än jag

2009-07-29 @ 20:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0