tidigt godnatt idag

är hemma hos erikaspappa nu med chicksen. vi har kollat beck-annonsmannen.
så satt jag helt spänd tills jag insåg i slutet att jag redan har sett filmen. attans också då!
om ni vill veta så tar mördaren självmord i slutet. nu sitter vi här och har precis bestämt var vi ska sova. blir jag och fliss i sängen,mimmi på soffan och erika på madrass. eller sån tält säng ni vet.

imorgon måste vi upp klockan 12, men ska faktiskt  satsa på att gå upp innan,måste vända tillbaka på dygnet nu igen. det är fan svårt. nu är klockan över tolv vilket innebär att erika och mimmi åker om fyra dagar, dem ska till alanya. och jag är så himlans orolig för dem. jag om någon vet hur dem är på fyllan. och tänk där det är fylla för dem en helvecka. är så rädd att någon ska lägga piller i deras dricka, förfölja dem, kidnappa dem eller misshandla dem.
 
och särkillt efter man har sett taken usch så hemskt det är när dem blir kidnappade och våldtagna och dem jävla gubbjävlarna sprutar in massa droger i dem.

nej nu får jag överlämna erikas data till fliss som trycker på tur. godnatt alla sötisar. pusspuss♥


dålig humor när jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0