TRÄNINGSVÄRK.

godmorgon godmorgon alla snyggisar.

nu ligger jag i sängen med erika, lät kanske inte så bra imed vi var helt lesbiska på stan och grejor igår. haha, eller vi själva skämtade om de. NO AFFENSE ALL GAYPEOPLE.

vi kom ju hem klockan sex imorse och har sovit ungefär sex timmar så är rätt trött. nu är det bara två dagar kvar tills mina sötnosar ska åka till alanya kommer sakna dem riktigt mycket.

medans dem är iväg ska jag och flisset baby åka till göteborg och shoppa gärnet.


ligger i sängen och har riktigt sjukligt ont i hela kroppen. säger bara träningsvärk. jag kan alltså knappt resa mig från sägen tur man har bärbar. har planerat att jag ska ut och springa idag egetligen. får se hur det blir med de när jag har så här galet ont. nej måste fan göra det ändå, träningsvärken gör inte ont när man väl kommer igång.

men får nog bli en film nu eller nåt, pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0