utgång, ante!

då var man hemma hos ante. blev utgång för mig och mimmi ändå, gjorde vid oss lite sen bikade vi till ante tog typ en kvart. påvägen när vi cykla kom en rätt rolig diskussion upp,
 
vi cyklade förbi jehovasvittne ''kyrkan'' (ellervad det nu är), 
- mimmi: kan vi inte dra in där på ett möte någongång,ändå skoj.
 -jag:skämtar du eller,
-mimmi: nej allvar nu, tänk ändå lyssna på vad dem säger och se vad som händer där.
-jag:men vaddå är det inte sånt ställe där man inte får hålla på med killar och grejor?
-mimmi: nej, eller det tror jag inte,det är väl så typ att man inte får operera sig och byta blod och sånt.
-jag:jaha det visste jag inte, men ska man ha värsta miljövänliga kläder och saker då?
-mimmi: haha nej dummer!
-jag:ja menvi drar dit någon gång då. haha

nu sitter jag vid pedas data, med ante bredvid mig,mimmi mitt emot mig och sen sitter linus och störar sig lite.och martin sitter någonstansoch gör någor också. men nu ska vi utoch bada i antes pool. mimmi&ante hälsar!
pusspuss
perfect four moments!  erika&felicia  bild på mina chicks som inte är här tyvär. (erika&felicia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0