överraskad och glad

hejsan på er!
såg nyss att  madelene hade gjort klart min blogg, gud så kul.riktigt fin. gå in på maddelajn.blogg.se. och kolla in hennes. duktigt tjej de! sen blev jag också glatt överraskad av blogginlägget av mimmi. härligt härligt!

har kommit hem från resturangen nu, riktigt god mat där, har ätit där en gång innan. och denna gången flörtade servitrisen med mig igen. haha. undrar vem han är egentligen. på resturangen är det små tapas rätter så man beställer in typ  tre rätter var. och en favorit enligt pappa är lamet. dock är inte jag så förtjust i just lam. smakar som i låten ''kofta''.
nu sitter vi här hemma och har precis fikat på glass, peachemelba och någon kaffe/chokladvanlig glass. smarrit. fick bryta lite mot nyttig reglerna idag. så det får bli träning snart. hade erikas fina röda ballong kläning idag och fick många blickar och beröm. (glad) sen hade jag också ett nyköpt halsband från ur&pen. köpte halsband,present till pappa och ett snyggt vitt linne jag har haft på span länge idag.  pappa blev också glad för sin oversize t-shirt han fick av mig .

seventeen magazin tidningen är underbar, sjukt mycket snyggt mode. och att bara se på skorna är ju lite ledsamt imed att dem inte finns i mitt skoställ.

nej nu får jag nog gå ut och var lite mer social, det är ju trottsallt pappas födelsedag i 15 minuter till. pusspusspappsgarvet hahagrattis pappalöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0