jag ska visst inte shoppa i göteborg,

nu jävlar om det inte funkar. nu ska vi se bilder sen stan med erika.
hittade många fina skor på rean faktiskt. brukar vara rätt utplockat där.tur att man har stora fötter som ni kommer se på bilderna. haha. tur jag snart åker till göteborg då ska jag hålla utkik.

dessa underbarlingar för bara 250 kr.

riktigt skadligt fina, men har ju för breda fötter "/

härliga tånaglar. haha. 250kr.

vi töntade oss i omklädningsrummet som tidsfördrift.

fina fina future dräkten erika hitat till mig. haha

jag: ta en bild då erika. förfan det är varmt!

snackar med ante,killar är tröga ibland, som när jag skulle förklara ett linne jag hade glömt hos ante jag bara det är beiget, med flätade band. ante:nej det vet jag inte vilket det är. men jag har ett grått med nät i ryggen här. haha. samma sak för han de.

fina nya coffe house

har rätt stora fötter ja ;P

här badas det i pengar ja. haha

nu ska jag snart bege mig till erika. för avskeds kväll. kanske träffar kristoffer da man senare ikväll. pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: andreas alm persson

fan vAhh sexyyyy!!!<33333333

2011-02-21 @ 14:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0