våt dröm, och misstolka inte nu.

väldigt kass uppdatering idag, har faktiskt inte gjort så mycket. tråkigt jag vet.

vaknade upp flera gånger inatt av att felicia hade tagit täcket, hade sitt ben över mig, tryckte ut mig från sängen och var allmänt jobbigt. förlåt sötis men så var det. haha.

inatt drömde jag en väldigt märklig dröm, dem som var med var jag,erika,mimmi,felicia och marcus pettersson. det började med att vi tjejer skulle sova i ett rum som igår fast det låg vid en sjö. och om man öppnade fönstret så hade man vatten precis utan för. och vattnet var så högt att det nådde ända upp till kanten  på fönsterbläcket.

jag sov på en sån tältsäng med en luftmadrass på och sen hade jag en röd kudde, mimmi och felicia som i sängen och erika vet jag faktiskt inte. men vi beslöt oss iallafall för att hoppa ut igenom fönstret, och utanför fönstret var det en högbrygga bygd i trä med en lång järn stege ner till det grumliga vattnet. mimmi och felicia och marcus som plötsligt kom med i drömmen hittade en båt och rodde bort till en liten ö. sen drog dem in båten i land och sen hoppade dem ner i vattnet och så var dem där och spelade med såna strandrack. och sen ropar mimmi kolla så stora fiskar. och så var dem bara kvar i vattnet och egentligen är mimmi rädd för fiskar.

jag och erika stog fortfarande kvar på bryggan, och vattnet var nu så högt att det nästan var översvämning in på rummet och på bryggan. medans jag står på stegen kommer det tre jätte stora blå lilla ålar fram till mig, blir skit rädd och och så råkar ålarna röra mig och när ålarna rör en människa så delas ålarna och blir till massa små äckliga ålar. och så lossnade plötsligt stegen och jag föll till vattnet.
 
blev jätte rädd men erika han precis ta tag i stegen inna den sjönk så hon fick upp mig, när jag precis hade kommit upp på bryggan så frågar erika mig du fick väl ingen ål på dig, så kollar jag på mig själv och känner ett oehört tryck runt handleden, så som när man känner pulsen eller vad det är runt armen. ålarna hade blivit som bläckfiskar och hade jätte åtsugande sugproppar. blev ännu mer rädd och tårögd, då tog erika upp en tändare som mimmi hade kastat till henne och så eldar hon upp den. erika räddaren i nöden!  (vet inte vad som hände mer sen, för en viss felicia sötis fick mig att vakna.) haha.


äckliga jävlar.

fyfan. gillar ju att äta dem men inte att dröma om dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0