a big fucking hug

nej nu får jag fan ta tag i mig och lägga mig. det är så fruktansvärt lätt att fastna framför datorn. verklige jätte lätt. det måste ni väl ändå hålla med om?

ja och så kommer det där, man ska kolla några bilder på bilddagboken, kolla statusuppdateringar på facebook, kolla igenom/läsa bloggar och snacka med folket på msn. fan det tar sån tid. och egentligen måste jag inte göra något av detta. men man fastnar ju . datorn är ett behov precis som en drog, tobak eller alkohål för vissa.

attans, hur ska man bara kunna stänga ner dem oranga messenger rutora, den blå fliken för facebook och dem olika blogg sidorna. det är något jag verkligen måste ta mig an.

usch nej nu bara tragar jag, nu ska jag stänga ner och sova GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0