party like a rockstar

hemma nu , har ätit en sjukt stor tallrik med sallad,pesto och fetaost. och nu har jag krängt i mig ett vanijkex.

har lagt in lite bilder från mobilen sen igår, så nu får ni se lite av gårdagens äventyr;


sara,jacob,peter & lite av andreas.

suddig jag vet ,andreas,zache,palleman & mash.

jag&jonas.

jadu? fråga inte.

mimmi,jag och jonas.

weijan,peda,sebbe,dennis,blom,palle & elin.

jenny, sara och jacob. jacob håller på att förklara något. vet ifan vad haha

sebbe, palle och mash.

kalvin & jag. mina läppar är helt botoxköttade på denna bilden.

jacke dansa loss på bordet.

sexigt ass har jacke med.

sebbe var också go i hatten.

mimmi och byggarna!

byggarna, mimmi stal hans brillz.


tack för gårdagen alla sötisar♥♥♥




Kommentarer
Postat av: sötisen

jag vet vad den där bilden är :p

2009-11-08 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0