Gästbloggar

Hej på er alla amandas bloggläsare.
Som ni förstår så är det inte amanda som bloggar nu, nej det är hennes kära kumpis erik(a) som har skrivit en antal inlägg åt amanda förut. men nu är jag tillbaka, och visst har ni saknat mig, åtminstone lite? Nåja, amanda befinner sig just nu hemma, men återkommer snart till mitt för att spendera natten här tillsammans med mig & tv:n. Ni missar väl inte paradise hote l ikväll?

Jag skulle hälsa från amanda att hon just nu har lite svårt att svara på sms för att hennes mobil har fuckat hela dagen och att just nu har en tegelsten som mobil. Jag hoppas ni står ut med det. Sen skullej ag också hälsa att hon idag har fått skolkatalogen och att vi har spenderat mycket tid framför den, desto mer kommer det nog bli innan kvällen är slut. Och inget plugg kommer vi göra heller. Vi pissar på skolan helt enkelt! ♥


Deltagarna i paradise hotel!

Kommentarer
Postat av: king

kalvin in my heart

2009-11-16 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0