jummy

hejsan , nu är jag hemma igen ! fruktansvärt skönt. gick upp 05.50 idag usch.. har spelat volleyboll turnering hela dagen i småland så därför jag inte har skrivit något men min sötis Mimmi D hade ju gjort de! älskar verkligen mina vänner♥

om igår, ska bara säga att det var faktiksit kul. trodde de skulle bli helt b men det var ändå trevligt. riktigt kul att bara gå runder och titta på alla fjortisar. fy vad många pinsama där var, aso tjejer som har köttat med smink i hela huvudet, ljusa nylon strumpbyxor och ett vanligt fult basic linne från hm 49.50 som dem har dragit ner precis under rumpan. ÖRK! och sen såklart alla booi´sen med igelkotte frisyrer. varför liksom? totalt onödigt ser bara ut som dem inte har råd med en klippningen eller en duschning?

jaja , jag ska inte klaga jag hade i varje fall trevligt! ska sortera lite bilder nu för jag tog 770 st bilder och ska sortera ut till dem 100st bästa.

PUSS♥




VILL HA KAFFE NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0