konstiga drömmar punkt.se

jadå, vaknade flera gånger i morse/natt av broren min som skulle gnälla. men jag står ut.

drömde cp dröm inatt, det var ett skrumpigt trähus, så var där en kvinna med sin 17-18 åriga dotter. Jag var där , jag var både kille och tjej, och min mamma och pappa var samma person på något konstig sett. (mins inte början) men iaf i huset så blev det fight mellan den andra familjen och vår. jag sprang ut och blev jagad av någon kille runt huset, jag blev skjuten en gång i benet och en gång i sidan av magen men fortsatte springa. stört jag vet! jag sprang upp på taket och kom på att fan jag får ju inte ta med mitt kokain till sverige igen, vi var tydligen inte i sverige. så samtidigt som jag blödde sprang jag upp på taket.

ringde felicia och mimmi och förklarade vart jag hade gömt mitt kokain och sa till dem att dem skulle komma ihåg de och sen fråga wesslan och palle om dem ville ha det. sen blev jag jagad på taket av någon kille i cowboys hat. Sprang ner där ifrån och sen in, där inne gömde jag mig bakom en stol och min pappa bakom mig. mamman i den andra familjen tog upp sin pickadol ingen pistol utan en sån cowboy pickadol och siktande den mot mig, så sa hon -du ska ändå dö förr eller senare! så satt jag på knä, hon siktade mot mina knä. då helt plötsligt slog det mig att jag imed jag spelar volleyboll har jag ju problem med knäna så tänkte nej fan hon kan inte skjuta mig i knäna så hellre i fötterna så andra positon, men så ist för att skjuta så kastade hon fram ett pulver.

 jag kastade mig åt sidan men min pappa försvann upp i rök. as skumt! sen så sprang jag bort till mitt rosa/silvriga smyckesskrin och tog mitt kokain som var inplastat och sprang, jag ringde palle och wesslan påvägen frågade dem om dem kunde ta med det in till ett sverige och det kunde dem för dem typ kände vakterna eller något sånt.  Jag tror cowboys mannen var markus petterson.Sen ringde mimmi&felicia mig, sen vaknade jag.....

undra vafan det var som hände egentligen?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0