lyssna på pappsen

tåget hit gick bra, sov lite till och från hela vägen och vaknade av att tjejen som satt innerst brevid mig skulle av i lund. ups sov visst en bit ändå. tog bussen till folkespark sen, mandis ville inte gå i regnet..

träffa bror min, han gnäller idag. åt fahitas, tittade på två låtar från idol. sitter vid datan, lyssnar på Man must dance. ska faktiksit börja söka lite fakta till mitt sh arbete. känner att jag behöver det. därför är det perfekt med en helg hos pappa. inget festande, och får tid och lugn till att jubba lite.

Jag vill inte sägga plugga längre det påverkar en så negativt, det finns verkligen inget positivit i det ordet, fy sören för de. vem kom på de liksom? usch, jag tar tillbaka allt jag har skrivit om att pissa på skolan och så.. visst det hade varit skönt att hoppa av men vafan är det för framtid? pappa sa till mig jag stöttar dig till vad du än bestämmer dig för , men sålänge du klarar grundämnena så är det bra, på högskolan har det ingen betydelse vad du har förbetyg i ex foto,graf osv. så jag ska satsa på att få bra i matte,svenska,engelska eller iallafall fixa dem.
vad säger ni? hur är skolan för er nu? försök iallafall se det positiva i det som du kanske ser dåligt nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0