mimsanvimsan

eftersom Amanda inte är hemma och hennes högsta dröm att komma upp på blogglistan så fixar jag ett inlägg till henne.

Jag önskar verkligen att Amanda kom hem till mig just nu, för de är städat på mitt rum och de händer inte ofta! Ni som känner henne vet ju att hon alltid går runder och plockar undan och städar så nu hade hon varit stolt över mig! eller, dammat och sånt gör jag inte. Vafasiken ska de va bra för, dammar man på hyllan så är de lika äckligt dirket igen ju? Så då kan man lika bra låta bli.

Ikväll ska jag amanda felicia och erika ses tror jag, sen drar vi till Andree oxå och ser hur de är där. Vi ser hur kvällen blir alltså :)  

Pusss Mimmi D (som amanda skulle sagt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0