amanda tränar.

Eftersom jag vet vad amandas dröm är här på bloggen så skriver jag ett inlägg till henne nu när hon är och tränar. Idag efter min skola stack jag och mamma till rese där vi hämtade upp Amanda och hon hade köpt en cheesbugare utan lök och gurka till mig, precis som jag vill ha det! :D

Vi stack till skopunkten och testade en massa skor, de slutade med hon köpte de omtalade svara låga uggsen och ett par skor till som ni får tycka vad ni vill om ;p kommer nog bilder.

Jag köpte ett par svart klackaskor, ett par stövlar och min mamma tvingade på mig ett par uggs här osså.

Nu sitter jag här med min lillasyster, hon tror hon är cool för hon sitter på en bärbar i min säng och skriver till mig på msn, jag är nog den ändå som är online på hennes msn. Då jag får fula gubbar och skit bara! Nu är de käk, great.
PUSS MIMMI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0