pain in the f'king ass

mina bihålor tar dö på mig.. har ont i käkarna,näsan,ögonen,under ögonen,öronen som fan och det är faktiskt synd om mig. något som är lite scary är att jag var sjuk exakt denna veckan förra året också.

 så var det när jag hade krupp när jag var liten också.(det är tyo när man inte kan andas) då åkte vi in till akuten vid elva-tolv någon gång kommer inte ihåg datum och så. sen fick jag medicin och sånt där och fick göra tester , inget hände på ett helt år och vi trodde ''astman'' hade försvunnit. men sen året som kom exakt samma datum  och tid som året innan fick jag krupp igen och var tvungen att åka in.  jag är allt lite psycko jag. hihi.

nej nu till något roligt, tänkte ni kunde få se lite gammla mobil bilder. du kanske är med?!


här är då mimmi och wesslana.


macke med tampis haha.


jag lärde mig att dyka.


gangsters haha , jag och betim.


adam & jag . han stryper mig lite halvt.


min favvis bild på mimmi.


siesta 08, med mina ybversnygga shorts som är egen tillverkade haha.


weijan.


wesslana.


essie&jag innan vi skulle hem till lalle tror ja.


mitt gamla skåp. minnen♥

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0