23,10,09

ursäktar men mitt internet har laggat lite. har övertrakaserat de. men det funkade nu igen.

har varit hemma sjuk idag också så har inte allt för mycket att berätta om idag. var ute och gick en runda med vovven. den här veckan jag har varit hemma har jag verkligen förstått att det är verkligen höst! regningt,kallt,blöta löv, deppigt osv. men man kan också vända hösten till något positivt, alla vackra färger,massa ljus tända, mysiga strömavbrott, filtar, stickade stora koftor och galna fester!!

nu kommer snart erika och jag ska ta lite flingor eller något sånt till kvällsmat, och sen blir det en runda med erika&vovven. kanske ringer cosse eller victor också :)



pusspuss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0